onsdag 16 december 2009

Fint väder med minusgrader =)

Härlig dag säger jag bara!


Jo idag seddu har det frusit på! nu är det minusgrader + en massa snö =) Jätte fint soligt väder dessutom... Det kan inte bli bättre vinterväder =D


Idag när jag kommit hem så gick jag och vovvarna ut i skogen en stund. Tyvärr går solen ner tidigt så här års, därför vart bilderna som jag tog idag lite suddiga... Men det var så skönt att gå ut och gå mitt i den tysta skogen med snö på träden. Bara att njuta av den fina naturen och se hur vovvarna studsar omkring och nosar i snön =) Nu när vi kom hem hjälpte Tindra och Smulan åt med att ta bort snöbollarna som fastnat i Smulans tåludd =)


För övrigt så har man enbart en lektion kvar i naturkunskapen =D yeeeeyyyy =) Skönt att det är klart snart!


Tindra

Smulan

Fint i skogen

Vovvarna busar

Tindra

Tindra

Söta =)

Haha Tindra trodde hon jagade något men det var bara Smulan som stod på toppen av berget och välte ner snö som Tindra trodde var något djur...

Tokig blev hon XD

Min fiiina

Tja Tindra kunde inte vara still ;)

Bus bus

Smulan

Tindra

Smulan

Smulan "the wolf" ;)

=)

Smulan

TITTA vilken fin Julgran =)

Nu börjar det bli kallt om fötter och tassar

Dags att ta på sig täckena och gå hem =)

Tänk om det ser ut såhär om en vecka ! Då blir det den finaste julaftonen på flera år =)

Ha de bra allihop och glöm inte att njuta av dagen!

1 kommentar:

  1. Underbara bilder! Och vet du va, jag saknar dig! Gick förbi en agilitybana igår och blev faktiskt rikigt sugen på att prova lite.

    SvaraRadera