onsdag 9 december 2009

Promenad!



IDAAAAAG =)

ja idag har ja gått en två timmar lång promenad me hundarna som var hur skön som helst. Jag hade ingen aning om vart jag skulle gå...
vi började att gå genom skogen och sedan kom ja ut på ett ställe där jag varit någon enstaka gång. Då gick jag åt ett håll som jag inte varit innan och hamnade vid ett köpcentrum som vi brukar storhandla vid =) efter det var det bara till att följa motorvägen hem ;) hundarna tyckte att det va hur skönt som helst att få springa lösa i skogen =)

nu tuggar busungarna på ben och bara njuter av att vara hemma =)...



här i Västerås har det varit mulet väder hela dagen, ingen snö i sikte alls =(... Det är inte ens kallt ute... hoppas på att det fryser på till den 24 bara =)
Smulan i höstas, soligt och fint väder =)

Tindra på samma ställe och dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar