fredag 4 december 2009

=)

tja idag var det nationella matte prov och jag gjorde ett försök... men de kanska man inte skulle gjort, alla runt om kring en satt och hostade, snorade osv. usch usch... undra om man klarar sig från att bli sjuk ;)

ne, nu till något roligare =) ja slapp att skrapa bilen idag =D ;) vovvarna har jag tränat på lite balans övningar hemma =) det var riktigt kul tyckte dem. uppe på deras matförvarings burk skulle dem hålla balansen, smulan hade lite svårt att förstå vad de gick ut på, hon såg ut som en duktig dressyr häst istället XD... hon lyfter höger bak och vänster fram samtidigt =) å så hoppade hon hit och dit... Tindra var mer inställd på att hoppa upp, men inte va de lätt att stå kvar. Med lite träning ska de allt gå =)...

2 kommentarer:

  1. nja sådär det var svårt =P, jag har mitt betyg i matten i alla fall. Ja hade chansen att höja mig. Men men ;)

    SvaraRadera