tisdag 12 januari 2010

vardag igen

IGÅR KOM DEM! mina hundböcker som ja väntat på =) nu ska här läsas! ska läsa klart minst en av böckerna om klickers till helgen som kommer =) ska ju på hundinstruktörkurs då... På fredag är det sista provet till Naturkunskapen, sedan är den kursen avslutad YES! =) Efter det får vi se vad som händer här näst ;)...
Igår var Sara här och vi "pluggade" det betyder att vi läste och svarade på några frågor, men tjötade mest om annat... Så blir det när man läser om atomer, magma, kemiska reaktioner osv..

Vovvarna var så söta! :
Tindra sprang omkring med min sko när sara kom igår hehe. det brukar inte hon göra annars, så hon vart glad när vi fick besök ;)
Idag var ja och tvättade på morgonen och när ja kom tillbaka en av gångerna och varit borta ca 10 min kommer smulan med sin filt från hundsängen X) alla filtar drog hon med sig ut med den hon hade i munnen... måste skaffa mer leksaker till dem =P....
Ja dem kan konsten att göra mig glad fastän ja har tankarna på annat håll... Mina små pälls hjärtan!

1 kommentar:

  1. Skinnet har en stor nos på det här kortet!:)

    Kramar syster

    SvaraRadera