måndag 18 januari 2010

Helgen...

Vi var nere hela högen i Alvesta/ Moheda... Vi mellanlandade i Lindome på fredagen och sov hos mina föräldrar till lördag morron. På lördagen fortsatte vi ner till Alvesta och jag åkte till kursen efter att ha packat ur bilen på vandrarhemmet.

Hela helgen var så spännande och jag har lärt mig en massa! Första dagen var på lördagen och man sitter där och försöker koncentrera sig så mycket och förstå varje ord! så på kvällen när jag kom tillbaka var det bara till att äta något, ut me hundarna för att sedan GÅ OCH LÄGGA MIG!!! kl 8 låg jag i sängen och somnade kort efter att ja lagt mig ner!...

På söndagen var man redan mör, men idag skulle rummet på vandrarhemmet städas så jag tog med mig vovvarna... Dem har verkligen skanat att gå på sånna hära saker, dem älskar att få vara med på kurser, tävlingar osv... Dem njöt verkligen för varje sekund som gick, Tindra låg stilla och sov hela kursomgången. Men Smulan gick runt och tiggde kel, hon hade så svårt att sitta still när de fanns så många som bara satt där och inte gjorde någon "nytta"... Hon tog ett varv runt alla som satt nära och kelade.. ja ja smulan smulan smulan....

När kursen var slut åkte vi hem och på vägen hem såg vi minst två stycken som hade krockat med vilt, snacka om att man var spänd hela vägen hem ( hela 5 timmar )...

Men som tur var kom vi hem helskinnade alla 4 =) + bilen då =P...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar